Monday 3 March 2014

Apa-apalah oii!

Assalamualaikum wahai blogku!Dah lama tak luangkan masa kat sini..Hari ni aku free petang ni jer lepas ni nk siapkan homework yg menggunung tu..huh -_- Okey first aku nk ckp pasal Mr.MA yg dikenali sbgai crush aku...eh eh!no no no..sebenarnya EX crush aku...Aku tengok dia dh makin nakal la pastu mcm bajet2 hensem jer..serius aku dh mula menyampah dgn dia skrg! Memang la tak sepenuhnya aku nyampah dgn dia tapi aku rasa mcm dia dh jadi org lain..Hrmmm lantaklah!yang penting skrg ni aku tak boleh main2 sgt!! dh nak periksa dh ni woi!Focus focus and focus! tahun ni akan menentukan kehidupan aku..dan kehidupan dunia sebenar..Aku nk amik jurusan ape lepas SPM?? Hrrrmmm..masalahnya skrg aku pun tak tau aku nk jadi apa.. Kulinari? Pereka fesyen? Akauntan? Jurubahasa? Pelancongan? Ahhh...semuanya aku nk jadi! Klau ada cadangan bagitau la kat sini..aku tak tau la aku betul2 minat apa.. :( (xoxoika)

No comments:

Post a Comment